Πολιτική ακυρώσεων

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας δεν έχει γίνει η ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει σε όλα τα βήματα πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε «πίσω» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «Αφαίρεση».

Επιστροφή χρημάτων:

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται, παρά μόνο στην περίπτωση που το φροντιστήριο διακόψει τη λειτουργία του ή την προετοιμασία για την αντίστοιχη σχολή για την οποία ο πελάτης έχει προπληρώσει μαθήματα. Από την στιγμή που το φροντιστήριο θα διακόψει τη λειτουργία του ή την προετοιμασία για την αντίστοιχη σχολή θα επιστραφεί στον πελάτη ολόκληρο το ποσόν που έλαβε η επιχείρηση από την συναλλαγή για την οποία δεν θα έχει ήδη παράσχει υπηρεσία, δηλαδή για τα προπληρωμένα μαθήματα που δεν θα πραγματοποιηθούν (δεν επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα και προμήθειες ενδιάμεσων/τρίτων που παρακρατήθηκαν ώστε να γίνει η πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση).

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210-9889404 ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@medistudies.edu.gr.